loading...
فروش محصولات زن و شوهری و مطالب زندگی زن و شوهری
محمد امینی بازدید : 36 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

نوشته شده توسط JEN ADKINS AND CAROLYN HANSON به روز شده در 07 نوامبر 2019

بررسی شده توسط DR. راشل NAZARIAN متخصص پوست متخصص پوست

غلاف های کاکائو روی یک برگ

HEINEMANN / خلاقیت استودیوی GETTY

اگر مجبور بودیم حدس بزنیم ، کلمه "کاکائو" باعث می شود شما در ابتدا به شکلات فکر کنید. امیدوارم ، با این حال ، تاکنون بدانید که کره نارگیل محصولی بسیار متفاوت است. ما نمی گوییم غیرقابل خوردن است - کره کاکائو گاهی اوقات در واقع به عنوان یک محصول غذایی استفاده می شود. هنوز هم ، به دلیل عالی بودن پوست شما اغلب موضعی در نظر گرفته می شود. ما با ناوا گرینفیلد ، متخصص پوست نیویورک ، جنیفر ال. مک گرگور ، دکترای پوست در Union Square Laser Dermatology و Adarsh ​​Vijay Mudgil ، MD ، بنیانگذار Mudgil Dermatology صحبت کردیم تا از این ماده کم مصرف استفاده کنیم.

 

 

کره کاکائو

 

نوع مواد تشکیل دهنده: آبرسان

 

مزایای اصلی: پوست شکاف خورده ، مرطوب کننده ، با پیری مبارزه می کند

 

چه کسی باید از آن استفاده کند: به طور کلی ، هر کسی که به مرطوب کننده نیاز دارد - با این حال ، اگر می توانید به راحتی آکنه بگیرید ، ممکن است بخواهید از این یکی پرش کنید.

 

چگونه می توانید II استفاده کنید: به همان اندازه که می خواهید ، واقعاً.

 

کارهای خوب با: روغن ویتامین E ، کره شی

 

با آنها کار نکنید: سایر مواد مسدود کننده منافذ پوستی

 

کره کاکائو چیست؟

کمی زمینه: کره کاکائو از دانه کاکائو حاصل می شود که در داخل غلاف کاکائو وجود دارد که روی درخت کاکائو رشد می کند. غلاف کاکائو یک میوه بزرگ ، کدو شکل است. در داخل غلاف 30 تا 40 دانه کاکائو وجود دارد. بعد از خشک شدن ، بو دادن و فشار دادن این دانه ها ، چربی گیاهی از لوبیا استخراج می شود. در صورت تمایل می توانید این کار را در خانه نیز انجام دهید. این چربی همان چیزی است که ما آن را "کره" کاکائو می شناسیم و آنچه باقی مانده می تواند پودر کاکائو شود. جامد در دمای اتاق ، کره کاکائو دارای نقطه ذوب پایین و ماندگاری فوق العاده طولانی دو تا پنج سال است.

 

 

فواید کره کاکائو برای پوست

"کره کاکائو یک مرطوب کننده شگفت انگیز است ، زیرا سرشار از اسیدهای چرب است. همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها است!" می گوید دکتر مودگیل باورتون نمیشه؟

 

این یک نیروگاه آنتی اکسیدان است: کره کاکائو دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که به مبارزه با آسیب رادیکال های آزاد پوست کمک می کند. رادیکال های آزاد می توانند باعث پیری پوست ، لکه های تیره و تیرگی پوست شوند. محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد برای سالم ماندن و جوانی ظاهری آن بسیار حیاتی است. کره کاکائو همچنین ضد التهاب است - فقط راه دیگری که با گذشت زمان به پوست شما کمک می کند.

باعث کاهش علائم کشیدگی و زخم می شود: بسیاری از خانم ها ادعا می کنند که به طور منظم از کره کاکائو استفاده می کنند. در حال حاضر ، این ادعاها بدیهی است که حدیثی نیستند ، اما شما یک تن از محصولات ضد کشش مارک کاکائو را برای انتخاب پیدا خواهید کرد. در واقع ، پالمرز ، یک خط مراقبت از پوست اختصاص داده شده به کره کاکائو ، محصولی را فقط برای علائم کشش ارائه می دهد. در حال حاضر ، این ماده مشهور است که به بهبود زخم کمک می کند.

 

این یک مرطوب کننده غنی است: کره کاکائو سرشار از اسیدهای چرب است و پوست را به صورت عمیق آبرسانی می کند ، و آن را به عنوان یک فوق العاده برای مرطوب کننده های بدن و کرم های لب به حساب می آورد. این ماده حاوی اسیدهای اولئیک ، پالمیتیک و استئاریک است که همگی پوست را تغذیه می کنند.

این پوست حساس را بهبود می بخشد: باز هم تضمینی وجود ندارد ، اما کره کاکائو برای کمک به تحریکات پوستی مانند اگزما و درماتیت اشاره شده است.فروشگاه

اگر بخواهید ماده تشکیل دهنده آن را امتحان کنید ، Cocickare Cocoa Butter Stick (2 دلار) خوب است. این دستگاه از کره 100٪ کاکائو و فوق العاده مقرون به صرفه ساخته شده است. از آن بر روی لب ها ، کوتیکول ها ، آرنج - هرجایی که فکر کنید به شما کمک می کند استفاده کنید.

 

وان پاک کننده لخت

پاک کننده 80 $ ایوان لوم

فروشگاه

پاک کننده Eve Lom یک ویرایشگر زیبایی مورد علاقه است ، و یکی از اولین مومیایی های پاک کننده ای است که مردم واقعاً عاشق آن هستند. این به لطف روغنهای اساسی مانند میخک (برای ایجاد لک) و اکالیپتوس (برای سموم) یک پاک کننده عالی است ، اما همچنین به دلیل قرار دادن کره کاکائو فوق العاده مغذی است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 573
  • بازدید کلی : 29,695